Deli Saraylı'da taze aşk




Deli Saraylı'da taze aşk
Ayyar sonunda aşkına karşılık buldu.



Geçtiğimiz haftalarda kadın kılığına girerek komşuları Cezzar Paşa'nın eşi Olga'ya yaklaşmaya çalışan Ayyar dün yakayı ele verdi. Hayriye kılığında gittiği konakta Olga'yı öpmeye kalkan Ayyar'ın kimliği açığa çıktı. Olga önce şaşırsa da sonra bu aşka kayıtsız kalamadı. İşte o diyaloglar:

Ayyar: Ben kadın değilim. Ben Ayyar'ın.

Olga: Sen neden bunu yaptın?

Ayyar: Bak benim hayatta ilk defa bir şeyim çalındı kızım. Sen benim kalbimi çaldın. Ben sana aşığım. Cezası neyse çekmeye karşıyım idamsa idam ama bana sakın beni sevme deme tamam mı? Ben senin için kadın kılığına girdim, eşek kılığına da girerim, ördek, keçi, deve, öküz kılığına da girerim.

Olga: Hadi git artık, gitsene deli çocuk. (Ayyar'ı öper)

Ayyar: Ama sen beni öptün...

Olga: Ama şimdi git artık Cezzar her an gelebilir.

Ayyar: Bir daha öp... Allahım sana geliyorum, alaahım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder